Energie sturen

Jullie mogen altijd energie sturen naar iemand waarvan je denkt dat diegenen het nodig heeft. Cruciaal hierbij is jouw intentie vanuit je hart. Het moet als het ware opwellen vanuit je hart. Jouw compassie met de ander wordt gevoeld, en daardoor gaat de energie stromen. De liefde wordt dan richting de ontvanger gestuurd door jou. Dit gebeurd vrijwel automatisch. En de ander kan dit als het ontvangen wordt soms echt voelen! We zijn allemaal met elkaar verbonden. En energie stroomt heel snel. De ander zal zich rustiger, of beter voelen. Als je ons vraagt pijn weg te halen, dan kan dit ook. Natuurlijk is het niet altijd door iedereen te voelen, zeker niet als je niet weet dat het gestuurd is. Maar je mag ook bewust energie ontvangen. Je mag ook voor jezelf vragen.

Hoe moet dit dan? Je hebt bijvoorbeeld pijn in je hoofd. Je mag dan rechtstreeks aan de energie vragen om de pijn weg te nemen. Wijs met je vingers maar aan waar de pijn zit. Je zult zien dat als je erop vertrouwd dat het werkt, de pijn weg zal trekken en je na een poosje veel minder last zult ondervinden. Dit mag ook met spierpijn, hartenpijn of zielenpijn! Wij kennen je gedachten, we weten wat er bij je speelt. Vraag om onze hulp, en je mag erop vertrouwen dat het goed komt.

Zodra je vraagt, zijn wij al onder weg. Zo kun je de wereld een beetje mooier maken. Het is toch fijn dat je als een soort vriendschappelijke geste, een portie energie kunt sturen naar iemand die je lief is op dat moment? Kleine moeite, groot plezier! Mo

Laat een reactie achter